Sleepy-sunday.

Hallå i stuga, lägenhet och hus! ;)
Här sitter jag och knapprar framför datorn, ännu en dag. Känner mig seg idag, don't know why? 
Kom hem från Jessica och bara la mig i soffan och vila tills typ nu. Med gosigaste hundarna bredvid mig. 
 
Men så ja... Imorgon såg det ut som att "shoppa-på-lovet-dagen" äntligen var planerad, yey! 
Och vädret nu är ju verkligen fruktansvärt underbart?! Förut stod det faktiskt hela 12.1 plusgrader på solsidan?!?!
 
Asså, jag har inte mer att säga nu, så jag säger nog hejdå till bloggen och er finisar för idag, så tittar jag in här imorrn igen! Okej? :)
 
Fick påskbrev av sötaste Bella & Leo förut också + en liten påse med hundgodis! Den familjen är så himla go!
Men nu ska jag få i mig lite egen "påskmiddag", potatisgratäng och prinskorv! :D

 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback