IDAG ÄR DET FREDAG. SÅ NI VET.

Hejsanhoppsan i skogarna eller stad! ;)
Idag är det första dagen på lovet, försökte sova ut så hiiimla länge jag kunde, och jag trodde typ klockan var 11 eller nåt när jag valde att gå upp, men så var den fortfarande bara 9.30?! Bra försök iaf, eller?..
 
Aja, planerna idag är att:
Hoppa in i duschen när detta inlägget skrivits.
Göra några småsysslor som ska göras.
Greja lite med datan och så. (Blogga också ofc!)
Åka till mejeriet för ungdomskväll med härligaste vännerna igen! :D
Eventuellt kaaanske spela in en ny video också.
 
Yep, vad händer för er då? Have a great friday peep'z! 
Och förresten, varför säger alla att det är påsk idag och igår?! DET ÄR IMORGON, OK?!
(Bilden är inte tagen idag. Eller igår. Eller iförrgår. Mer för nån vecka sedan.) (Ni kan ju inte få en sunkig såhär-ser-jag-ut-på-morgonen-bild ju.) (Och för att min lugg var fin där. Det är den inte nu.)
 

Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

Du har så fint hår!

2013-03-29 @ 14:03:47
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: hannaa

Fin tjej! Jag tävlade på Merk igår, det gick jättebra! :')

2013-03-30 @ 08:06:53

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback