HAHA, SÖT... ELLER?! xD

Hej älsklingar! :)
Kom hem från skolan nyss, skolan var bra fast långtråkig men aja... Sluta ju tidigt iaf! :)
Och det är ju bra att träningen börjar så sent som den gör, för då har jag massa tid till att fixa fina blogginlägg tills morgondagen osv..! Vill också säga att jag HATAR jorden och allt sånt som finns där uppe, eftersom DET ALDRIG SLUTAR SNÖA?! #F*ckingsur
Och jag som är så hiiiiiiimla sugen på att rida Sorkis! :(
Men aja, en ny istid kommer ju iaf inte så det är bara att försöka ha kvar det tålamodet som finns, right? ;) Och med tanke på rubriken får ni en bild på mig från när jag typ hade börjat rida... Fick den av Johanna, HAHAHAHA! Bloggar mer ikväll, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Nej va söta! Det är Wille-bus va? :D

Svar: Japp, haha! ;D
Elina ofc! :D

2013-03-14 @ 09:19:51
URL: http://fishmas.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback