VILKEN VICTORIA'S SECRET SKA MAN KÖPA?

Gookväll, regnat hela dagen hos er också eller? 
Ändå skönt på ett sätt, för då behöver jag inte få skuldkänslor för att jag inte går ut eller går i pyjamas hela dagen, eheheh...
Har 2 till tidsinställda att fixa, sen är det klart så då är det bara packningen! 
Annars idag har jag spelat TV-spel, piano, gitarr, (försöker spela ganska mycket nu innan jag åker, kommer ju få absistens annars!), och sen ätit.
Gör ni något speciellt på regninga dagar? :)
 
Som rubriken lyder så har jag ju iallafall då tänkt beställa 1 (kanske 2) VS-bodymist eller bodylotion.
Undrar bara vilken jag ska ta? Alla verkar ju lukta otroligt gott... Har tänkt på nån av dom här nedan: 
Simply breathless: Mandarin & freesia.
Such a flirt: Stjärnfrukt & orkidé.
True escape: Pomelo frukt & jasmin.
Hello Darling: Nektarin & pion.
Mango Tempetion: Mango & hibiskus.
Endless love: Äppelblom & ylang ylang.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Köp Mango Temptation! Jag har den och den doftar helt jäkla underbart!

2013-06-26 @ 20:36:58
URL: http://tildenelanders.blogg.se
Postat av: Emilia

Jag tycker du borde köpa Hello Darling! har den själv och doftar ljuvligt! :))

2013-06-26 @ 20:55:39
Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

sv: varsågod och tack :D Jag fotar med en Nikon D700 och redigerar i Photoshop :)

2013-06-26 @ 21:17:05
URL: http://adaras.se
Postat av: Gunilla

Stjärnfrukt och orkidé låter bra! :3

2013-06-27 @ 09:24:28

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback