The perks of being gluten?

GODMORGON! :D
Idag när jag vaknade trodde jag att jag äntligen sovit länge, så kollar jag på klockan och så är den bara 9.49...
Haha, var tvungen att vara så exakt, ja! 
Mamma får gäster snart, vilket innebär ----> Fika! <----
Men mina planer är inte stora, har inga alls faktiskt och har inte tänkt skaffa några heller. 
 
Provade nya flingor idag. (So intressant I gonna dö!)
Dom var goa. Chokladflingor är gott. Glutenfria också.
Lite söta att dom var i siffror också, istället för harbajsar... (Coco pops alltså.) ;)
Men att vara gluten är inte så jobbigt ändå. Det enda som är oacceptabelt, (haha behövde googla för att se om det var rättstavat), är att jag inte kan äta såna där remmar och sånt! TÄNK PÅ OSS SOM INTE KAN ÄTA VETEMJÖL LIKSOM??? :(
 
Aja, random inlägg så avslutar med ett hejdå - HEJDÅ! 
 

Kommentarer
Postat av: Micaela

Är du gluten? :o då är vi 2 ;)
Dom siffrorna är as goa :D

2013-06-20 @ 14:39:13
URL: http://micaelarobertsson.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback