Studentfirande, outfits och ledighet.

YO PEEPZ'! :)
Nu är jag äääntligen hemma igen, trött och förkyld så ska sova när jag skrivit klart detta.
Efter en kort skoldag med film och tipspromenad inleder jag nu också 4 dagars ledighet(!!), praise the holy lord and bacon liksom.
Köpte present med Ellinor efter skolan till Alice som har tjejkväll imorgon. Sen åkte vi till morbror på Tjörn och hade det mysigt.
Men det blev ett sent inlägg så här är två outfits från idag så säger jag godnatt. GODNATT!
På fredag kommer nog min kamera tillbaka så då blir det fina outfitbilder igen!
~På den första: Tubtopp "från" min syster, men H&M. Sen också shorts och tröja från Kappahl och leopardskor.~
~På den andra: Samma shorts, grått linne från Cubus och kavaj "från" en kompis, men GinaTricot.~

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback