Sportscamp - Dag 1.

Heeej!
Ska sova efter detta inlägg men kom på nyss att jag var tvungen att blogga ju?!
Idag var det iallafall en lååång biltur hit, sen har det vart chill sen dess typ. Asså vi har träffat kompisarna i vår grupp och ledarna, jätteskön grupp! :)
I vårat rum vi sover i är vi 27 STYCKEN?! Pallar inte...
Men har visat Emma runt och vi har gått runt och gjort lite saker och så... ;)
Men imorgon börjar dagen 06.15, första sporten; Innebandy.
VI KÖR, PEPP PÅ BRA VECKA!! :D
Godnatt!
På invigningen var det hög musik, dans & MALCOM B!

Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

grymt att se malcom!

2013-07-01 @ 13:09:14
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Hejsan

Jag har ett budskap som jag vill nå ut med, har DU lust att hjälpa mig att sprida
DU får en länk hos mig med din blogg.

Kika gärna in och ta del av info

Ha de bra

2013-07-01 @ 22:53:40
URL: http://www.kaffehornan.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback