Seg Onsdag.

Godmorgon/Godförmiddag/God påsk = Whatever, hej iallafall! ;)
Idag regnar det och ska göra det hela dagen. Mycket. 
Därför blir detta en onsdag då jag inte kommer ha något att göra, som tur är tar den slut förr eller senare. ;) 
Vill ju börja packa, men känner ändå att jag inte riktigt kan det för då kan jag ju inte använda dom kläderna jag lägger ner? (Inte för att jag tror shortsen kommer behövas...) Och sen så har jag ju tävling på lördag så kan inte lägga ner något större med träningskläder... Aja, får fortsätta med tidsinställda då antar jag! 
 
Vaknade 10 idag, (för en gångs skull vaknade jag över 10!), låg kvar i sängen tills halv tolv och nu sitter jag och ser på "Zack & Codys ljuva havsliv: FILMEN", (<- haha?), medans jag äter frukost.
See you later on! :)
 
(P.S, måste också tacka för alla kommentarer, blir mer glad än vad jag brukar och bara känner att jag kommer närmare min dröm för varje dag! ♥ Som tack bjuder jag på en nyvaken Elina som äter sin frukost och tar kort på sig själv.)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback