OH MY CORN, ENHÖRNINGSMOLN.

Visst är det lite roligt att rubriken rimmar? :D (Inte? Nähä, okej...)
Detta molnet, (*host* enhörningen!), hittade min kompis Madde hemma hos sig.
Blev överglad. Ville dit. Kom inte dit.
 
Min dag har vart som en söndag idag. Kommer inte ens ihåg nåt intressant som gjorts. 
(Läs= Har inte ens gjort nåt.)
Men... Nu håller vi på med några nya garderober och skit, så får ny garderob nu! YEY! Visar er nån gång, inte för att nån tycker det är intressant att se men INNEHÅLLET kanske..? (Inte? Nähä, okej...)
Också supersur idag för att min kamera inte ens hade påbörjats igår så får vänta mer. JALLA TACK.

Och för er som undrar, så kunde jag verkligen inte, ha brytt mig mindre om kungabröllopet idag. 
Ha en bra dag and so on, vill ha regn nu.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback