Käkikäki och packipacki...

Som ni ser i rubriken så ska jag käka lite nu sen packa och fixa inlägg till imorgon.
Kommer vara borta typ hela dagen, så har gjort tidsinställda så keep calm people! 
Annars så gjorde jag, Jessica & Alice inte så mycket nu under dagen. Dom åkte för 2 timmar sen.
Men jaaa, ska lägga mig lite tidigare idag så jag är pigg imorgon! Upp klockan 6, *Y-E-Y...* 
OVER & PEACE OUT.
 
Juste, måste också säga två, TRE snabba saker!
- Har ni sett att jag, framför mitt bloggnamn, fixat en liten annan ikon? Tog en snabb stjärna bara, but I like it. 
- Nu på sommaren så kommer det kanske inte komma sån här uppdatering varje dag, det kanske blir max 2 inlägg ibland. Men så är det för alla nu, man vill ju leva liksom! 
- Sista saken är att, JAG GJORDE INTE EN ENDA FREAKING SMILEY I DETTA INLÄGG?!
#WTFOMG #HASHTAG #VADÄRFEL
 
Ful webcam-bild i brist på bilder, FÖRLÅT.
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback