MY DAY TODAY.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Eller, där ljög jag faktiskt lite. Jag har ju gjort en läxa och tatt ur en diskmaskin. Sen så har jag gosat med kattungarna, spelat Nalle Puh och gjort ett försök till att sola. 
Mer än så har verkligen inte hänt. Eller jo, där ljög jag igen, jag har äntligen rensat några fotoalbum. 
VISST VAR INTE DETTA SLÖSERI MED TID AV DITT LIV??? FÖR MITT LIV ÄR JU INTRESSANT??? *:):)*
 
Har också glömt att säga att det är Juni nu, (EHMAJGAD), JUNI. Hej på dej favoritmånad. (Vi får sommarlov när du är här så därför älskar jag Juni.)

Innan detta inlägg avslutas vill jag också bara säga att jag är ledsen idag. 
För jag vill så gärna göra, en video. *:(((*

Kommentarer
Postat av: Mirra - NH och hoppryttare

Vad tycker du om den nya designen på min blogg?
Svara gärna i en kommentar :)
Din design e iaf sjukt fin

2013-06-03 @ 11:25:18
URL: http://mirramarika.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback