It's so much music I can't even handle myself.

- Michael Jakson. 
- Norlie&KKV. 
- Avicii. 
- Swedish House Mafia. 
- De vet Du. 
- Imagine Dragons. 
(Älskar ALLA dessa artisters låtar. Dom jag har lyssnat på iallafall, vilket är en del. Sanna artister.)
 
- "Hey ya".
- "Down".
- "Kalleavn".
- "Gentleman".
- "I need your love".
- "Heart Attack".
Ovan är det några favorit låtar- och artister som poppade upp i mitt huvud när jag skrev inlägget. 
Jag har såklart 14789,06 andra artister/låtar jag lyssnar på, men som sagt, några som ploppade upp lite snabbt.

Kommentarer
Postat av: Moah Svantemark ♥

Ny blogg! Gillar du den? Kommentera gärna lite kritik så blir jag glad!
Förresten, haft en bra dag?
Kram

2013-06-05 @ 16:33:55
URL: http://svantemark.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback