@ GÖTLABORG.

Hej finisar! :)
Förlåt för att jag inte bloggat, men igårkväll frågade mamma om jag ville följa med till Gbg, jag sa ja och hann dessutom inte göra något tidsinställt.
Men har hunnit shoppa några saker och är nu påväg till Liseberg där vi möter upp brodern min!
Ska bara spela lite och så, blir säkert awesome det med! Har ju årskort så får ju använda det liksom! ;)
Visar er sakerna när jag kommer hem, ska jag göra det i en videoblogg även om det inte blir så bra kvalite?
Meeeen... Vi hörs allihopa! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie Petersson

Vilken härlig bild på dig :-)

Sv: tack för din söta kommentar hos mig.
Roligt att du gilla mina mössor.
I nuläget har jag ingen hemsida bara bloggen.
Kram

2013-06-28 @ 17:32:06
URL: http://syrum.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback