SORKIIIIS!

Hejhej, förlåt för sen bloggning!
Idag på eftermiddagen tog jag av mig pyjamasen, (haha), och cyklade till min efterlängtade kamelängel.
Tog han hit till paddocken och började trava runt lite.
Kände att han var pigg, men blev ändå inte sååå många bakut, haha... ;)
Avslutade med ett mini-hinder, dubbelbom. Är ändå nöjd för att vara första gången i paddocken nu,
han lydde ju helt okej! :)
Liksom, Sorkungen kommer alltid vara en "just for fun-ponny" typ, därför är han inte tränad på halter, gå på spåret eller så, eftersom vi helt enkelt inte har tid. I love him the way he is. 
OCH SÅ TJOCK HAN HADE BLIVIT?!

Kommentarer
Postat av: Lina

sv: tack så jätte mycket, nej jag har det mer som en hobby, vill faktiskt bli pilot :)

Den var väldigt fin!

2013-07-19 @ 15:07:00
URL: http://schlotties.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback