Så duktig är jag.

Storstädat badrumsskåpet idag, städat skrivbord, packat upp resväskan, vattnat blommorna och rensat lite andra småsaker. HUR MÅNGA GULDISAR FÅR MAN FÖR ALLT DET???
Ni som nu har ett svar på det, borde lägga till 2 extra också. En för att jag som vanligt är så himla snäll och en för att jag redigerade videon förut - meeeeen, så kunde den *självklart* inte sparas. Så får spela in en ny...
Vet inte om jag hinner det idag för ska på träningen sen + att jag vill ha en glass först.
Men förr eller senare kan jag lova att den kommer upp! 
 
Ni ska ju också få bilder från Sportscamp, men änsålänge kan ni få vårt gruppfoto!
(Obs, vår ledare var 1.98cm lång?! Hur går det ens till?!)

Kommentarer
Postat av: Alicia Hartwig

Haha min kusin är med! :P

2013-07-08 @ 17:14:30

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback