MORNING BOOST.

______________________
Idag vaknade jag iallafall tidigt, 9.
Förlåt för att jag inte bloggade mer igår, men gjorde inget mer än att spela in en video typ, sen pratade jag med gott folk till halv ett för kunde inte sova. (Så jäkla varmt!) Sen halvsov jag en timme innan jag vaknade av ett åskoväder. Mysigt när man tänker tillbaka på det. Men fortfarande alltid lite läskigt när man bor på landet...
 
Men har lite dålig koll på dagarna och så nu, imorgon är det redan torsdag och då åker jag nog ner till Gbg och övernattar hos brorsan. Bara lite tid att umgås liksom. :) Så får fixa nåt snabbt litet tidsinställt, sen på lördag så är det redan bara en vecka kvar tills ridläger..! Så måste fixa inlägg tills det också!
Men efter det, då ska jag hänga med kompisar så mycket jag kan! ;)
VAD HAR NI GJORT PÅ SOMMARLOVET ÄNSÅLÄNGE??

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback