Ju äldre du blir, desto snabbare går tiden...

Sitter i min pyjamas med den sista kattungen kvar i knät. 
Skriver på datorn och kollar ut genom fönstret. Vädret idag är inget väder alls, bara molnigt och lite regn dåochdå. 
Förutspådde massa åska, hmm... Vad ska man då göra idag? 
 
Bloggningen nu är lite halvt seg, I know... 
Men känner mig lite stressad nu, känns som jag har massor av saker att göra men inget av det är stora grejer liksom... Dom enda "stora" sakerna är väl att jag måste få spelat in typ 3 videos. Sen måste jag också duscha och försöka packa upp. Det är ju inte svårt, right? 
Men sen vill jag också få ordning på några småsaker som t.ex min tröja jag ska skriva lite på och ramar som ska bilder i sig. Sen också ladda ner musik, lägga in bilder på facebook och pimpa ett par skor lite.
 
Känner att jag gör småsakerna så stora. Men när vädret ändå inte är så bra idag vill jag gärna få gjort så mycket som möjligt så därför är bloggningen inte så bra just nu... Och i allt detta blandas det också in massa saker jag vill hinna göra innan vi börjar skolan igen, vilket gör mig ännu mer stressad.. #Förvirrad
Sommaren har ju bara flugit förbi?! Tur man har musiken. ♥
Och varför låter jag ens så ledsen? Vi ska ju vara glada här!?
Men var inte oroliga, har jättemycket bilder & ideér som jag inte visat er än! 

Kommentarer
Postat av: Hanna-Klara

Aw, så jäkla sant! Sista meningen alltså ;) <3

2013-07-28 @ 16:13:10
Postat av: zandra

Tja snygg blogg! :)
Nu är det så att jag har frågestund i bloggen och jag tycker du ska gå in och fråga om det du vill veta mer av! :)

2013-07-29 @ 09:53:39
URL: http://zandrapommer.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback