BILDBOMB: RIDLÄGRET. ♥♥

HÄR kan ni se en bildbomb från förra året! 
HÄR kan ni se en video där jag berättar om lägret! (Också från förra året)
 
Här kommer bilderna från ridlägret och eftersom jag inte hade med mig någon kamera får det bli mobilbilder. (Dom sista är tagna med system dock)
Det har iallafall som sagt, vart ett jättekul ridläger! 
Köpte en supertröja för 50:-, som många andra också, som vi sen skrev på.
 
Och för mig har veckan varit extra bra för jag vann det mesta man kunde vinna, haha! 
Vi vann den STORA stugstädisen, (varje dag behövde man städa sin stuga men näst sista dagen så behövde man också moppa osv..), vi vann SuperStars, (jätteroliga samarbets-stationer!), jag vann rykttävlingen på min  lilla häst, kom 2:a med min stuga i Talangjakten och jag kom 4:a"Hela Havet Stormar" på avslutningen! (Men kom 1:a förra året så...) ;)
 
Mötte en ifrån Bäckefors också, (!!!), som blev min kompis. Sen så har jag haft min goa ponny, Cookie. ♥
Hon är en rätt seg ponny, men lite fart har hon allt i sig ändå! Lite tjurig kunde hon vara också, men annars helt underbar. 125cm dessutom, hihi!  

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback