BILDBOMB - GÖTEBORG! ♥

När jag var i Göteborg så var jag först då lite med Gabriella & Anders, sen stack Gabriella till jobbet.
Då åt jag & Anders lite och sen så kom mamma, pappa & Karin så åkte vi och tog ett snabbdopp i Delsjön.
 
Sen en omgång minigolf, hoppade över några banor där för att klockan började bli mycket. Men den minigolfen var jättefin! Jag kom näst sist, (haha), men Anders var så snäll så jag fick "choklad"-medaljen, hihi!
Men efter det så åkte vi tillbaka till Anders lägenhet och grillade. GOTT!
Fick också testat "Yollibox" som jag letat efter ett tag. Det är alltså frusen youghurt, jag tog i smaken jordgubb och den var... Helt okej! Så söt förpackning också! 
Nästa dag var det hem ganska tidigt, men vi tog en snabbtur in på "Klädkällaren" där jag hitta en jättesnygg tröja för 129 kr! Sen hämta jag också ut ett lite försenat NewBody paket när jag kommit hem!
En underställs-tröja & ett bar joggingbrallor! 
Bilder från idag & igår kommer... Imorgon!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback