Vart lite rörigt...

... Här på bloggen.
Men nu är allt fixat igen! Tillochmed bättre! :D 
Och allt tack vare min fina vän Kerstin som bloggar på esmupparna.blogg.se! Kolla in den, jättefin blogg! 
Men ja, så nu ser det liiitelite annorlunda ut. Vad tycker ni??? ALLA åsikter är välkomna såklart! 
 
Annars har det inte hänt mycket mer. Imorgon är det torsdag, awesome. För det betyder 2 timmars hemkunskap först, sen SO, gympa och sist Elevens Val, där det är 1 timmes till hemkunskap för min del! :D Och sen blir det friidrott, där jag kan träna bort det jag har bakat/lagat. ;) Haha nej men, allt detta snack om mat + att jag precis såg på "Masterchef" gjorde mig sjukt hungrig så går och äter upp kylskåpet nu. Hahaha, hejdå! ^.^
 
Ni får en ful, mörk webbcamera-bild på mig dårå... OVER & PEACE OUT. <3
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback