Runaway.

Godmorgon! :)
Blev besviken imorse när jag kom på att det var fredag, var helt inne i att det var lördag, haha...
Men ja, så idag så är det segaste dagen på heeela veckan, så tråkig.
Men det är väl bara att ta sig igenom den så är det helg sen, right? (Jag kanske är smart, men inte då fattar jag varför det är så mycket skola och så lite helg?!) Haha. Aja, imorrn ska vi åka till kusinerna och fira lite, trevligt! Sen på söndag kanske det blir att va med några kompisar. Men idag så ska jag nog bara fixa lite skojiga saker som kommer komma upp på bloggen, så stay tuned! ;)

Glömde också en väldigt ointressant sak, jag åt pizza igår. Supergott. Tyckte nog hunden också eftersom han ÅT AV DEN?!



Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback