NYÅRSLÖFTEN???

Nu är jag ju lite sent ute men, hade ni några nyårslöften?
 
För jag har aldrig kört på nåt sånt, har alltid trott att jag bara ska glömma bort det ändå, haha...
Men ändå... Detta vet jag inte om det är nyårslöften dock, eftersom det liksom helst ska vara avklarat vid nyår, men kom på några småsaker som jag ska försöka med. :)
 
TA TAG I GIMP.
(Eller typ Photoshop.) -  Kommer ta ett tag, men klarar jag det så kommer det bli mycket bättre på bloggen ju!
BLI EN ÄRLIGARE OCH BÄTTRE PERSON.
-Både mot mig själv och mot andra.
FORTSÄTTA TRÄNA.
-Skulle egentligen vilja börja i typ alla VÄRLDENS sporter, men lite fritid måste man ändå ha?
 
UPPNÅ MÅL.
-Bara fortsätta kämpa liksom. Never.Give.Up.
 
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback