New in.

Hej på er!
Kom hem för kanske 1 timme sen typ. Gjort lite ärenden, bl.a Överby ju.
Var som tur är inte lika mycket folk. Fick tag på lite behövliga saker som strumpor, trosor, svarta leggins & ett svart linne. Men sen också ett par suuuuper färgglada & snygga brallor! :D TYCKS?
Snyggare in real life, haha... Men allt köptes på Kappahl. :)
Sen nu när jag kom hem så testade jag & Erik ett nytt PS3-spel som han hade köpt.
Det heter "Playstation ALL-STARS Battle Royale", var faktiskt ganska kul!
________________________________________________
Sen har jag fått lite frågor om när mer utmaningar kommer, och det var ju egentligen en grej som jag bara hade under December-månad. Så hade ju inte tänkt göra fler egentligen, men eftersom det inte blev så många så kanske det blir några till sportlovet eller nåt. Så vet ni.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback