Lite boost och lite "bloggtips".

Först vill jag börja med att länka DETTA inlägget.
Så fruktansvärt sant alltså♥ Just read it.
Och sen DETTA inlägget. Underbart
Ifall ni undrar varför jag länkar dom här inläggen, så är det för att, jag kan nog inte säga det bättre själv helt enkelt.
För jag själv i en rätt så tråkig sits just nu, och kommer nog vara det ett tag. Men asså, vad ska man göra?
Det är livet, easy as that? Livet ger svårigheter till såna som dom vet klarar det. Så är det bara.
 
Och jag är tyvärr verkligen inte en sån som kan skriva sånahär bra inlägg, jag får bara inte in såna här långa & bra texter i mitt huvud... Men ja, läs inläggen och gör en liten tankeställare.
Och för er alla som har det svårt: "Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alla är vackra & unika, vare sig just du ser det eller inte.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Tänker på er! Hoppas allt blir bra så fort som möjligt!

2013-01-27 @ 19:40:12

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback