Klippt lite lugg och fått lite svar.

Hej på er! :D
Tack så jättemycket för svaren! Ska se vad jag kan ordna! 
Får bara hitta på massa inlägg så blir det lite bättre uppdatering.
Annars så är ena systern hemma nu, klippte äntligen luggen nu. I CAN SEE AGAIN!!!
 
Ett av svaren från "Dagens fråga" var att jag helst inte skulle skriva så mycket om min dag hela tiden, och jag vet, det är ganska tråkigt. Men vill man ha uppdatering så blir det så så... ;) Men nu eftersom det var ett snabbt kvällsinlägg så blev det så ändå, men ni får helt enkelt ha en fortsatt bra kväll!

Och juste, jag kom också på att enhörningarna var dom som skapade jorden. For real. Dom flög runt där uppe och spydde regnbågar som bildade jorden. There you have it.
 
#Het och läcker, jo tack det räcker.#
 
 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback