Dagens outfit.

Ful bild på min outfit idag, haha. Swaggit? 
// Tröja: fick den av min brorsa och hans flickvän efter dom vart i Turkiet. / Jeggins: Kappahl. / Keps: Fick den av Lucas innan han flytta, go vän & kepsis. / Sen också gosiga ullstrumpor och ett svart armband. //
# -21 grader # F*ckin cold # Borde bli vår # Nu 
Erkänn, bilden, sexig, right?
Och som ni ser så SATTE JAG UPP LUGGEN idag?! :o Det var ganska skönt faktiskt, men för att inte jag skulle se för sunkig ut tog jag också på lite mascara. ;)

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-01-24 @ 20:47:21
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Daniella Guttke :)

gud så söt du är !
längesedan jag kikade in på din blogg ,ska definitift börja kika in på den oftare igen !
kram ! <3

2013-01-24 @ 21:31:01
URL: http://nattstad.se/daniellaguttke

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback