DAGENS FRÅGAAAA.

(Blir inte mer inlägg än såhär tyvärr, men så är det ibland... )
Men jaja, hej på er underbart fint folk som väljer att just kolla MIN blogg! ;*
 
Jag har "en" fråga som ni jääääättegärna får svara på, nämligen:
VAD TYCKER DU, SAKNAS I MIN BLOGG?
VAD VILL DU, LÄSA MER OM?
VAD ÄR BRA & VAD ÄR DÅLIGT? ♥
 
Ah, vad ni tycker om bloggen helt enkelt. :) Svara gärna på detta så jag vet vad jag ska förbättra för att ni "ska få det bra", om man säger så. Och ifall ni säger typ "- Mer boostar!", så vill jag bara att ni ska veta att jag har massa boost-bilder och sånt på lager. Men vill inte lägga upp allt på en dag liksom, för då tar ju alla ideér slut, right? ;)
Men ja, det var dagens fråga, så sätt igång! ALLA ÅSIKTER ÄR VÄLKOMNA.
 Ger en en Bjuder-Så-Fruktansvärt-Mycket-På-Bilden-Bild för att jag inte hitta nån annan som "passa" hehehehe...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar din blogg som den är!
Men du skulle kunna göra lite mer tags / challenshar (Stav? haha)
ah du vet!
:*

2013-01-30 @ 20:28:00
Postat av: Hanna! :)

Din blogg är helt awesome! Jag tycker inte att du behöver ändra på något, men kanske lite mer inlägg kanske? eller vad vet jag, hehe ;) <3

2013-01-30 @ 20:28:25
Postat av: Sara

1. Tips, alltid roligt att se vad andra tycker om saker och ting.
2. Jag vet inte riktigt, intressanta saker och inte bara om din dag, jag vet att jag har varit lite dålig på de själv de senaste men ska försöka bättra mig.
3. Dagens outfitbilder har alla så det känns tråkigt att kolla på. Resten är bra!

2013-01-30 @ 20:30:33
URL: http://ssaraduvet.blogg.se/
Postat av: Fatma

Bloglovin byte? :)

2013-02-03 @ 15:44:53
URL: http://fatmas.se
Postat av: Fatma

Bloglovin byte? :)

2013-02-03 @ 15:46:10
URL: http://fatmas.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback