Only know you love her when you let her go.

Asså, jag vet ju aldrig hur man ska skriva bra inlägg... Så kommer liksom skriva av mig bara.
(Först ville jag bara säga att jag tänkte först göra en vlogg, men tyvärr blir det inte så. Sorry.)
 
Vet inte riktigt vad man ska skriva egentligen... Men liksom, DENNA våren, den kommer nog bli JÄKLIGT tuff.
Har fått massa saker kastat på mig nu alltså, saker som man inte inser förräns några dagar efter.
Dom här sakerna har gjort så jag för typ första gången känt, -"nu får det fan sluta!" liksom...
Men då måste man tänka, "efter regn kommer solsken", man MÅSTE hitta den drivkraften som fortsätter en framåt. Du kan inte stanna på din väg, du FÅR inte backa. Du ska inte ditåt, bara när du tar sats, för att hoppa fram med massa styrka.
 
På kvällarna kommer allt upp i huvudet, allt som senare kommer göra så mina väggar börjar skaka REJÄLT. Men, "starka väggar kan skaka, men aldrig rasa". Så alla dom här sakerna som bara kastats på mig nu, dom kommer förr eller senare försvinna och jag kommer ha fått styrkan som jag önskade att ALLA kunde få ha.
 
Vet ej om detta "ordspråk" finns redan, men annars kom jag på en liten rad för er som också har det väldigt deppigt just nu. "Gud ger svårigheter, till dom han VET, klarar av det." Tänk så. Tar Gud in er i nåt dåligt, kommer han hjälpa er ur det också. Så en sak ni måste ha med er HELA tiden, det är DRIVKRAFTEN. Det kan vara vad som helst; Vänner, nåt husdjur, familj... You get it?
Och när vi ändå snackar om vänner, så MÅSTE vi försöka att sluta med att hänga ut eller peka ut folk. Vi MÅSTE sluta döma folk efter utseende. Vi MÅSTE finnas där för våra närmsta och visa att vi bryr oss. Det min vän, DET är jätteviktigt.
 
Min pappa sa också en väldigt smart grej igår; -"Det är som att du är målvakt på en fotbollsmatch. Det kommer boll, efter boll, efter boll. Och mål, efter mål, efter mål. Men sen, då vänder det. Och ni gör en OTROLIG comeback." That's life.
 
Slutsats: Visa dina närmsta att du bryr dig. Hitta drivkraften. Säg ALDRIG -"Nu klarar jag inte mer".
Tänkte att ni skulle få en jäääätteful bild också eheh... :))))
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar dej hjärtat.<3

2013-02-06 @ 13:53:35
Postat av: Johanna

Jag vet att du är stark! Du klarar detta finaste Elina!
Även om vi inte umgås lika ofta , och har tappat kontakten nu så finns jag alltid där för dig och jag är glad att jag har dig!

Somsagt, jag vet att du är stark..,
Hoppas allt blir bra!
You rock!
Puss!:**

2013-02-06 @ 17:57:50
URL: http://johannanordling.devote.se/
Postat av: Julia Nordling

Du är stark Elina. Fortsätt vara positiv. Allt blir bra tillslut, även om man har svårt för att tro det.

Kram! <3

2013-02-07 @ 22:19:04

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback