ELINA BETYGSÄTTER!

Anton Ewald - Begging:
Hans låt tyckte jag faktiskt var väldigt bra. Det är ju typ så dagens musik låter? 
Därför kan det också vara lite tråkigt då eftersom den låten lät så mycket som andra låtar.
Både han & låten var ju också ganska lik Eric Saade? 
Så hans låt får därför 4/5 stjärnor!
Felicia Olsson - Make me no1:
Låten var... Bra. Kommer inte ihåg så mycket av den men den var kanske lite väl, långsam.
Låtar som inte har så mycket drag i sig funkar inte i Eurovision...
Så den får 3/5 stjärnor!
Joacim Cans - Annelie:
NEJ. Den var dålig, INTE min smak, at all. Finns ej mer att säga...
Den får 2/5 stjärnor!
Swedish House Wifes - On top of the world:
Schlager, schlager och återigen schlager. Men, what to do? Det är liksom Pernilla Whalgren.
Låten var okej. Done.
Den får 3/5 stjärnor!
Erik Segerstedt & Tone Damli - Hello goodbye:
Tråkig. Skulle passa in i nån barnfilm, typ. Men den var fortfarande inte dålig.
3/5 stjärnor!
Louise Hoffsten - Only the dead fish follow the stream:
Jo men, den var väl bra? Inte som dagens musik, men inte heller en sån där långsam låt liksom.
Den får 3/5 stjärnor!
Rikard Wolff - En förlorad sommar:
Så JÄKLA lik Thorsten Flinck, både på utseende och låten. Och med det menar jag att han inte sjöng, han prata genom låten. 
2/5 stjärnor! 
Sean Banan - Copacabanana:
Hahahah, som vanligt är Sean så JÄKLA schööön! 
Jag själv tycker låten liknade sååå många andra låtar, men den var fortfarande ganska bra.
Dock passar ju inte sånahär nummer i Eurovision, men man blir alltid glad av att se Sean Banan!
Så den får 4/5 stjärnor! 
VAD TYCKTE NI OM BIDRAGEN FRÅN IGÅR? KOLLAR NI ENS PÅ MELODIFESTIVALEN?
(Bilder från Google)
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

Haha jag kollar inte ens :)
Vet inte varför, har inget bättre för mig direkt ;p
Kanske får ta och kolla nästa vecka då....!

2013-02-11 @ 09:01:53
URL: http://fishmas.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback