Why don't we go there?

Ho ho ho, finns det några snälla barn här? 
*För tidigt? Haha what, nej?* 
 
Startar dagen med ett simpelt - HEJ!
Idag har jag inga som helst planer så kommer nog ut en video och lite såååå. :)
Egentligen har jag inte ens nåt att berätta, men ska se på julkalendern nu och vilket sammanträffande - Jag ser precis ut som Knota!
Så en dusch sen blir det nog! ;) 
 
Ska öppna min chokladkalender också, tar typ var tredje dag haha - fail. 
Fast bättre än min kompis som sa att hon åt upp alla FÖRSTA DAGEN?! #Rip #Traditioner
Dagens sanning -
Jag är typ rädd för att köra krigsspel, får panik och säger till min bror att han får fixa't, haha... 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg du har, lust att kolla in min? :)

2013-12-15 @ 19:37:30
URL: http://matildalund.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback