Ovanligt mig?

Tjena potatisar! :3
(Då jag gillar er tog jag något som jag gillar) (Och det råka bli potatis eheheh)
Även fast det var måndag idag så var den üüüberchill, istället för 2h slöjd på morgonen så hade jag kompövning hihi! *CA-THJING* Sen snackade man bara om typ betyg och sånt på svenskan & spanskan, och på So:n så gjorde vi inget för vi hade vikarie.
Ätit en hel påse skumtomtar nu, eheheh, but hey - I like skumtomtar, what to do? ;)
Ska käka snart, sen ut i stormen för avslutning på ridningen!
Outfiten idag var iiinte likt mig, haha...
Midjehöga byxor, sen ett rosa, slappt volanglinne (or something), & mössa!

Kommentarer
Postat av: Kompakt

Gillar du fotografering? I dagens lucka kan du vinna en videokurs från Moderskeppet! Kika in här
http://kompakt.nu/2013/december/lucka-nummer-16.html#

Postat av: your siister (theeesss)

vadå ta egopix på skoltoan..? :**

2013-12-16 @ 19:40:03
Postat av: stina fishmas petersson

Vart har du köpt mössa? Gör' snygg ju :o

2013-12-16 @ 19:46:54
URL: http://nattstad.se/fishmas

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback