...Någon sa att det var jul?..

Ätit gröt och umgåtts med andra människor som tydligen bor här i huset. Och ja, det är julafton!

Då alla vet vad man brukar göra på julafton så har jag ju inget speciellt att berätta!
Tänkte göra en video på mina julklappar också - Och INNAN alla börjar tänka på maskrosbarnen osv så, jag tänker verkligen på dom varje gång jag får något. Sjukt synd om människor som inte får uppleva sånt här som vi andra tar för givet.
Men gör alltså inte detta för att skryta eller så!

Här är min outfit!

Vann inget igår tyvärr, men färgade håret & nopprade ögonbrynen!
Bilder kommer nån gång, supernöjd iallfall!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback