Leaving the year behind.

Håller på med årsresumen medans jag ser på HIMYM för 14695:de gången, hihi.
Tänkte iallafall snacka lite om året och så.
 
Året började både bra och dåligt, är ganska stark i mig själv men våren var jobbig. 
Sen kom sommaren, snabb. 
Hösten var här, tröttnade på skolan en del... 
 Och nu vintern, som nästan är som en vår, haha... No biggy.
 
Jättemånga mysiga tjejkvällar, alla har vart lika bra. ♥
Började tro på enhörningar också ju! Best decision in my life!
~Varit ledsen, förvirrad, arg och självklart gla' - precis som ett år kan va'.~
Trots att jag inte tyckte 2013 så mycket, så nu när jag tittar tillbaka, så hann jag ju med jättemycket?!
 
2013 tyckte jag dessutom var bl.a;
- MUSIKENS år - Miley Curys, Avicii, Norlie&KKV...
- BLOGGENS år - Kämpar för mitt mål! 
- UTVECKLINGENS år - t.ex i träningen och bara mig. 
 Vad är ett år utan erfarenheter liksom?
 
Men ja, jag vässar pennan mot 2014 och sätter en sista punkt i 2013. 
Tror 2014 kan bli rätt bra!
Jag nästa år då? - Tänka på mitt beteende, kämpa!
Upptäckte nyss också hur bra jag har det. 
Det vet jag ju alltid att jag haft, men liksom, bara att jag har en hel familj. 
Bara att jag får julklappar, bara det lilla att jag blir mätt. 
 
Mina föräldrar & mina vänner, tack.
Mamma & pappa, så mycket dom försöker och gör - för lilla mig. 
Hoppas att jag en dag blir lika bra. ♥

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback