JULDAGEN.

Man undrar ju egentligen hur många gånger man nämner "jul" under året, haha...
Menmen, mornin' peepz! :)
 
Vaknade lite senare idag, då jag la mig ganska sent också.
Ätit frukost och fixat mina muffins.
Ska försöka få med syskonen på nån omgång spel innan den ena drar och en annan kommer! ;) 
Så blev ett snabbt inlägg, ha en bra juldag! 
 
Dagens sanning: - Nu i efterhand gick det upp för mig att julafton och likaså alla högtider, egentligen är ganska överskattade.
Och hörni, "December-önskningarna" är inte slut, kommer videos snart igen! 
 
~Här är några jättedåliga bilder från igår, alltid nåt men ifall jag får någon från syrran så kommer dom nog också ut! Är vi lika??~

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback