IMORGON.

Vart lite knasigt på Öronmat idag, haha... Men annars bra!
Imorgon taggar vi sista föreställningen, då det är för skolan! :D
PEPPAR TILL JULLOV OCKSÅ SÅKLART!
Nu borde jag egentligen duscha, men vill bara sova och sömn går före skönhet. But hey - skönhetssömn ju! ;) Konsekvensen är ju bara att jag kommer vara jättetrött imorgon och säkert spela fel - No big deal, right? ;)
Skoja bara, let's kick friday tomorrow! 
Asså åh, vad dåliga klassen min är på pepparkakhus... Blir nästan stolt, HAHAHA NÄstan bara.
Like whaaat - varför är det ett isbjörnshuvud mitt i allt??!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

DET ÄR INGET ISBJÖRNS HUVUD
DET ÄR JU EN SNÖGUBBE

2013-12-19 @ 22:29:55

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback