EGOBOOST.

Från viras.se!
2 sanningar: - Jag älskar att spela piano, hehe!
- Och jag hatar att vara med i luciatåg.
 
Tjooo guys! :D 
Igår grejade jag bara med julkort medans jag såg klart på Harpers Island, när man tänker tillbaka på den så var den ändå ganska bra!
Som Saw, fast mildare och som Pretty Little Liars, fast värre. Haha. 
 
Men därför bloggade jag iallafall inget mer, men en rolig sak var att jag skulle göra mamma stolt och visa att jag kunde värma soppa på spisen. Står där jättelänge utan att den blir varm, och gissa vad? - Hade glömt sätta på spisen, haha... #Failbarn :(
 
Nu ska jag duscha, sen lite småsysslor och så! 
Tänkte se "Insidious: Chapter 2" också! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback