1:A DECEMBER!!

1:a December. 
Julkalendern både i choklad OCH TV-form börjar, mina december-önskningar börjar, det är liksom officielt December och... Mitt godisförbud är över. 
 
Okej, om jag ska vara helt ärlig, så skulle det tagit slut fjärde.
Men ville liksom fira, så klockan 00 inatt så tog jag och Jessica chipsen, läsken och tobleronen och var vilda! ;) 
Och är faktiskt ändå ganska stolt över mig själv, då jag ätit godis varenda dag innan.
Så är glad, och ska ändå då försöka fortsätta vara nyttig! :)
 
Inatt så skypea vi och tog på oss nån lermask också, så sjuukt mysigt!
 
Nu har vi precis vart och sjungit om Gud och känt oss jättekristna. :):):)
Och snart ska vi åka till en julmarknad och sälja bröd i två timmar. #TAGGADE
Vi höres efter det! Idag kommer en video upp! 

Kommentarer
Postat av: J o j z y ♛

Gott!

Ha en bra 1a advent ! ~

2013-12-01 @ 18:40:27
URL: http://jojz.blogg.se/

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback