TACO.

Inte gjort någonting idag, så trååååkigt...
Men nästa vecka börjar skolan igen och tror jag kan sammanfatta allas tankar i ett enda ord faktiskt:
- NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
 
Så får väl ändå ta vara på ledigheten, för snart blir det 4 sporter i veckan igen + massa läxor och bloggning som ska hinnas med. Men jag och brodern lagade iallafall tacos förut, då fick jag inviga mina GLUTENFRIA TACOBRÖD.  Tror iallafall man skulle tillagat dom, annars är det inga bra tacobröd kan jag ju säga, haha...
En till negativ sak är att det bara är 2 stycken och då kostar det ändå kanske 40kr, men så är allt glutenfritt så...
Aja, vi köpte också en "Cheese dip", helt okej! :)
 
Men nu får jag ta och sätta på mig något i klädesväg, spela in en video och sen ska jag nog dra ut med Ida på en pw! 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback