Night is where all the monsters come.

Sitter här i mörkret med min musik och knappar på datorn. 
Idag var jag på konfirmations-grejs nu från 18-20, var ganska chill ändå. Men det kommer ju vara varje onsdag, I 3 TIMMAR?!? Så låångt, jag som ångrade mig och inte ens ville konfirmera mig... *:(*
 
Dagen har iallafall bestått av skoldag, seg som vanlig.
Sen blivit nersprutad med killparfym och haft kul på rasterna. Haha, det var väl det. ;) 
Ifall någon som läser min blogg spelar innebandy (med mig då), så börjar den by the way, kl. 18.00-19.30!
Lite random nu iallafall men, har ni något tips på någon video jag kan göra så kommenteeeera! 
 
Ha en god natts sömn så hörs vi imorgon, hejsvejs! 
 
~Såhär ser mina morgonar ut. Jättekallt är det då, men blir suuupervarmt sen. Vädret är inget man kan lita på.~

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback