MOTION.

Drog vid typ fyra idag och tränade lite friidrott. Och fick en väldans god smoothie.
Det är träningsläger där tills imorgon, så kanske drar dit tidigt imorgon och tränar lite till!
Men det var roligt, var ganska pigg faktiskt! 
Sen så skulle vi till ett ställe för att grilla & paddla och jag, Ida & Sandra fick vara några av dom som fick paddla dit kanoterna. Jag åkte rättare sagt kanot, satt i mitten så lät dom andra göra jobbet, eheh...
Läskigt var det, men I survived. Sen satt vi bara där och sen kom mamma & Karin så gick jag med dom hem.
Så efter all denne motion så äter jag lite snacks.
 
Min hand drog sig mot webbkameran så blev papparazzi-fotad...
Har ni tänkt på att man faktiskt är ganska nyttig under sommarens gång? 
Alla säger typ -" Ååh, kommer gå upp 10kilo nu på sommaren"...
Men du går ju och cyklar ganska mycket, så det är vintern mer ni ska oroa er om! ;)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback