Make a list.

5 saker om dig själv:
Jag har aldrig varit en sån person som är beroende av andra.
 Jag blir lätt frusterad över små saker. (Som att hörlurarna trasslar in sig alltså.)
Trots det har jag ändå bra tålamod. Sometimes. 
Jag är konstig.
Inom klädval så är jag inte så bra på att matcha för då tycker jag det blir alldeles för tråkigt. 
 
4 saker du ofta grubblar på:
Varför alla måste ha märkeskläder.
Hur framtiden kommer bli.
Varför jag måste lära mig så många oviktiga saker i skolan.
När/om jorden kommer gå under. 
 
3 saker du aldrig skulle vilja göra:
BLI dödad. Vill dö liksom, av mig själv. (Ifall jag inte är döende eller så.) 
 Sluta med mina smileysar. *:):):)*
Förändras på grund av andra.
 
 
2 sätt att få dig le:
Pizza.
Skicka/få ett fint meddelande. ♥ 
 
1 sak folk inte visste om dig:
Jag är inte så omtänksam som många tror, haha... (Fast ni tror säkert inte ens det.)

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback