HEMMA FRÅN LISEBERG.

Hejsan hoppsan, sov dags snart! ;)
Benen är helt döda så vi ska snart sova, har inte hur mycket tid på oss som helst imorgon...
Men det har vart en kul dag!
Hann shoppa 3 tröjor + en annan liten grej innan på FrölundaTorg, visar er nog imorgon i bilder!
Då får ni också se bilder från Liseberg såklart!
Men ja, vi har iallafall haft en bra dag jag & Ida. Vart rätt mycket folk men det gick. Längesen det blev en heldag där. :)
FICK TILLOCHMED, (FÖR TYP FÖRSTA GÅNGEN), ETT GOSEDJUR I EN AV GRIPARNA! *:')*
Sen var Ida snäll och ge mig ett som hon FICK också, snällis!
Hann inte med så mycket spel, men jag hann få med Ida på två saker hon sa att hon aldrig hade tänkt åka, haha!
Här är bilder jag tog med mobilen, men nu säger jag godnatt så, godnatt!
Och HAHAHA, DENNE FULE BILD är resultat på hur det kan se ut när man ska ta egopic precis när man åker ner för backen i Flumride. HAHA DÖR!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback