Great day yesterday!

Hej favvisar! :)
Idag är dagens planer underbara, för det regnar äntligen ute vilket betyder att jag inte behöver få skuldkänslor för att jag inte går ut, haha!
Så idag blir det att kolla lite avsnitt på Netflix, fixa småsaker och bara chilla.
Redigera en video & kaanske spela in en också, var ju längesen det blev en oseriös...
 
Dagen igår var iallafall jättebra verkligen!
Badade, skrattade, åt mat och såg sen "Pacific Rim".
Vi förväntade oss inget speciellt av filmen, men jag måste säga att jag faktiskt tyckte den var ganska bra!
Skulle kunna se den igen! Och att det var en snygg kille är ju inget minus heller... ;)
Kände mig bara så onyttig efter att ha ätit glass, pommes, popcorn & godis + lite annat, men det är ju sommar, right?
Jag & Gunilla delade på en "Monsters Meny", sååå sööt ju! (Bild längre ner)
Det enda dåliga var att bara biljetten kostade 100 KR?!
Men aja, hoppas ni också får en så bra dag som jag, hihi!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback