Annoy people with happiness?..

... Nej, snarare "annoy people with your klagande"-dag.
Skoldagen har ändå vart helt okej, men tycker vår klass blir så orättvist behandlad, haha... :c
Me no like school. Usch.
Och sen bussen, får ju inte ens fritid så sent jag kommer hem ändå. + att morgonen inte gick så bra...
 
Nu borde jag vara färdigklagad iallafall, förutom det att jag också är sur för att uppdatering blir sämst!
Men till helgen kommer resten av sommarbilderna + outfits osv! Och det börjar ju redan imorgon? :D
Snart är det träning också, vilket jag inte orkar såklart haha...
Men för att inte ni också ska bli ledsna så slutar jag skriva nu! Tror vi hörs ikväll!  
Fina kompisar jag har iallafall! <3

Kommentarer
Postat av: frida

Nu har vinnaren i veckans blogg dragits, så kika in på min blogg och se om det var du! Om du inte vann kan du anmäla dig till den nya omgången av veckans blogg. :)

2013-08-22 @ 17:43:09
URL: http://fridahagstrom.blogg.se

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback