TVÅ SAKER JAG MÅSTE HA..! HJÄLP!

Asså det är två saker som jag dreglar över just nu asså...
Den ena är det här: 
Alltså ärligt talat, HUR.SNYGGA.ÄR.DOM.INTE???
Vill haaa, men så dyyyrt för mig, haha... :( 
Eller är det värt? För det billigaste jag hittat är 1545kr, tror jag, och det kaaanske inte är värst ändå? 
GE MIG ANNARS TIPS PÅ VART JAG KAN KÖPA SÅNAHÄR TILL ETT BRA PRIS! 
 
Det andra är:
Vill så himla gärna ha nail hair också, (löshår som man sätter fast i håret), för det är så jobbigt med clipsen varje dag. Så nail hair skulle verkligen underlätta och det bästa är att jag såg på Rapunzelofsweden.se's hemsida att dom hade det för bara 199 KRONOR?! HUR BRA?! :D
 
Så ja, två STORA wanties av allt. Men tro mig, har mer på lager eheh...
Skaffade också en ny kategori igår, som detta inlägget får börja kategorin med. "Wanties". 

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback