Nu har jag fått det jag förtjänar. :)

Shit vad dagen gick fort?! Helt glömt bort att blogga!
Men nu sitter jag och äter lite ostbollar och chips, måste jämna ut springturen vet ni, hihih... ;)
SÅ JÄKLA GOTT.
Skulle aldrig klara av att ha godisförbud, men skulle vilja testa dock.. Är det konstigt ifall man har godisförbud med liksom, BARA godis? Och kanske glass? Så får jag äta mycket chips jag vill?
*Det tycker jag låter jättebra*
 
Men ja, planerna för resten av kvällen är att hinna med att rensa garderoben, få klippt luggen av syrran, (som jag också har fått massa kläder utav! :D), och sen vila. Har så hiiiiimla ont i benen så att...
Sen imorgon så är det redan SISTA DAGEN PÅ LOVET?! *Skrämmande tanke*
Så ska ta vara på den genom att... Säga mina planer imorgon heheh!
Hoppas ni inte har godisförbud så att ni äter massa godis nu så hörs vi imorgon! 
Ja men hej, ful och ofräsch bild webcamera-bild...

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback