HEMMA FRÅN HORSESHOW! :D

Nu vet jag att jag bloggar såååå seeent, men blogg.se-appen har ju f*ckat varje gång jag försökt idag! #Sursursur
 
Men nu är syster och jag tillbaks i hennes lägenhet, fast benen är slut och ögonen trötta så har vi haft en helt awesome dag! :)
Massa hoppning hit och dit + lite mässa där jag köpte standarden: 2kg hästgodis för 50kr.
Sen fick man också se Linn Olsson, Peder Fredricsson, Tyra Sjöstedt, Malin Baryard och Nicholai ett litet ögonblick... ;)
Satt på rad 25 också haha, det var 5 platser på den raden för den var högst upp, kändes som typ "rest-platser" eller nåt haha... Blev dessutom så sjukt sugen på att riiiiiida!
Dagen i kort form: SUPERKUL DAG SOM AVSLUTAS MED LITE SÖMN.
Tåg kl.9 imorrn liksom, ingen lördagsmorgon här inte. ;) Nej men, ha det bra!
Berättar lite mer imorrn ifall det skulle va så!

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback