Håller på med videooooooon...

Videon håller på nu, men ville bara skriva så ni vet att jag lever!
Som sagt, det funkar ÄNTLIGEN att redigera systemkamera-videos på min dator igen! #Så#Glad
Så nu är det förhoppningsvis slut på dom dåliga kvalitets-videosarna! :D
 
Men fick också ett damp-utbrott förut typ för skulle redigera videon på mammas Mac, men så är det ju skitkomplicerat?! Så där blev det inget, sen skulle jag testa på mammas vanliga dator, men då gick det inte att öppna Movie Maker?! Så sur. Men så gick det ju här! :')
Mitt internet la ner en stund också så visste inte vart jag skulle ta vägen haha!
Men så videon kommer nog som inställt imorrn så hörs vi då! Håll ut, hejdå!
En bild som inte har nåt med inlägget överhuvudtaget att göra, kul.

Kommentarer

Something you wanna say?

Yo! Du har väl ett namn?
Vill du trycka här?

E-postadress: (Don't worry, bara jag som ser det hehe...)

Har du nån blogg?

Just say it!

Trackback